vineri, 25 martie 2011

Noua locuinta

Avand in vedere ca sufar si eu putin de astenia de primavara si ca nu am chef nici in ruptul capului sa muncesc, am decis ca e cazul sa scriu despre camera mea cea noua. Bineinteles ca o sa atasez si poze. Din interior... Cu cele de la exterior raman datoare. Sper sa apuc sa le fac in week-end si sa le postez la inceputul saptamanii viitoare.
Asa... Noua mea camera e situata la primul etaj al unei case tipic belgiene (ingusta si inalta, bine lipita de celelate doua care intre care se situeaza). La acelasi etaj mai coexista inca o camera, o bucatarie si o baie. Vorba vine ca ultima incapere mentionata e la acelasi etaj, ca de fapt e situata la alt nivel (intre etaje – o chestie ciudata), dar are avantajul de a fi mare si luminoasa.
Pat mare, fereastra mare, muulte haine...

Polita de care sunt mandra. Si doua plantute.

Biroul care urmeaza sa fie completat cu o planta mare.

Observati Ursul!

Camera mea are si un mic balcon, pe care eu nu il prea utilizez ca da fix inspre strada mare, si un semineu nefunctional. Dar polita de marmura face toti banii. Ce mai pot sa spun despre interior? E luminos, destul de spatios cat sa imi incapa bulendrele (se vede si in poze cate am) si imi face placere sa il ocup. Teoretic, camera mea are o usa inspre cea a colocatarului, dar nu prea o utilizam, si una inspre bucatarie.
Cele doua spatii comune sunt in regula, adica bucataria e mare, luminoasa si suficient dotata pentru cata pasiune pentru gatit am eu. Bine, recunosc, cateodata ma apuca, dar in ultima vreme chiar nu am mai avut timp. Baia e mare si luminoasa si, din fericire/nefericire, e dotata cu cabina de dus si  nu cu o cada. Spun din fericire pentru ca asta inseamna ca 6 luni o sa cam stau deoparte de baile fierbinti care nu fac bine vaselor mele de sange de la picioare, si din nefericire pentru ca imi plac baile fierbinti...
Bineinteles ca exista si minusuri, ca era culmea sa fie totul perfect. Adica nu am masina de spalat, dar am o spalatorie la 2 minute de casa (aici e ceva obisnuit, pentru ca in casele astea vechi e cam greu sa refaci instalatiile pentru a monta tot felul de dispozitive). Si nu am cuptor, dar cred ca asta ma afecteaza cel mai putin. A, era sa uit, pentru ca routerul/modem dat de furnizor e ciudat, am un laptop dotat cu wireless conectat la Internet prin cablu. Dar cred ca o sa supravietuiesc.
Colocatarul meu e un tip super de treaba, asta din ce am apucat sa il vad. Nu ne prea intalnim ca avem programe exact opuse, asa ca nu prea avem cum sa ne calcam pe bataturi. El e multumit ca eu spal vasele. Ha ha! Si ii place sa joace Call of Duty in retea. Are ditamai plasma pentru asta!
Imprejurimile sunt foarte faine. O sa fac o scurta descriere a vecinatatilor. Foarte aproape e un parc care face parte din Domeniul Regal si care gazduieste Pavilionul Chinezesc, deci, implicit, si resedinta monarhica e aprope (ce vecini tari am!). Pe o raza de 1,5 km am 4 super/hipermarket-uri (includem un mare Carrefour), un oficiu postal, nu stiu cate banci si multe magazine faine (din nefericire pentru cardurile mele!). Si sunt destul de aproape si de Atomium.
Urmatoarele comentarii s-ar putea sa vi se para rasiste, dar sa stiti ca nu sunt, au legatura cu atmosfera si nu neaparat cu persoanele. Deci, in zona asta sunt atat de putini reprezentanti ai altor natii incat atmosfera nu e de bazar, ceea ce ma bucura foarte tare. Micul snob din mine e incantat. Sper sa raman multa vreme in cartierul asta, iar dupa aceasta experienta nu cred ca as mai putea locui in centru. Plus ca sunt aproape de birou...

4 comentarii:

  1. Stii ce imi place,faptul ca e luminoasa...e foarte multa lumina ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Care 2 plantute? e plantuta de la mine numa..hihihi, it's still alinve!!! si io am una identica apropos, e pe biro la lucru

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai e un pui de clementin, dar nu se vede bine din cauza luminii. :D Si plantuta de la tine inca traieste, bineinteles!

    RăspundețiȘtergere