joi, 3 martie 2011

Debutul primaverii

Mai intai de toate vreau sa va urez tuturor o primavara cat mai frumoasa, senina si calda. Imi cer scuze pentru intarziere, dar motivele o sa le expun mai jos.
Pe aici nu se sarbatoreste „Martisorul”, asa ca nu vezi tarabe insirate peste tot cu aceste simboluri ale primaverii. Dar, daca cercetezi cu atentie poti gasi de cumparat ca doar sunt destui romani si bulgari pe aici ca sa se justifice si vanzarea de snururi alb/rosii. Drept dovada, A chiar a gasit si mi-a si daruit unul. Si, surpriza cea mai mare a venit de la Mr. G care, cum-necum, a reusit el sa faca un buchet de flori (incluzand si lalele) sa ajunga la mine acasa. Apropo de lalele, cand intru in supermarket si vad galeti pline cu lalele imi vine sa ma mut langa ele. Le-as lua pe toate acasa!
O alta surpriza de 1 Martie, de data asta mai putin placuta, a venit de la Zana Maseluta care a decis ca e momentul ca unul din molarii mei sa isi faca de cap ca sa ma anunte ca a venit primavara. Si uite asa, marti am inceput sa ma umflu, dar doar la interior... Deci nu a putut nimeni sa se amuze pe seama mea ca am o falca umflata din cine stie ce alte motive. Oricum, bate in retragere deja.
Dar subiect de amuzament s-a gasit, ca altfel MC si O (sotul prietenei A) ar fi avut o zi de 1 Martie anosta tare. A, era sa il uit pe M care a profitat si el de ocazie sa arunce niste sageti. Oricum, masculii tot masculi! Au profitat cu totii de ocazia mutatului meu cu numitul Y in acelasi apartament si mi-au explicat ei ce „pijamaluta” trebuie sa port si alte lucruri care numai in capul lor puteau sa se desfasoare. MC si O au fost iertati pentru ca m-au ajutat sa ma mut, M o sa plateasca scump cu prima ocazie!!!
Mai cu opinteli, marti seara ne-am urnit din apartametul regal cu o infima parte a lucrurilor mele si ne-am indreptat spre apartamentul imperial (are 2 camere si fiecare locatar e cu spatiul lui). Cand am ajuns, MC a luat la ture la propriu apartamentul si pe Y si s-a puratat ca un inspector venit cu CTC-ul. Sincer m-a amuzat sa il vad bagandu-si nasul peste tot. Mai amuzant a fost sa il vad pe Y cum se uita contrariat la cei doi tipi impozanti (fata de el) cu care m-am prezentat la usa lui. Dupa evacuarea fortata a celor doi, m-am apucat de montat „mobilierul” achizitionat din timp de la Ikea: o bara pt haine si niste etajere de panza care se atarna de ea si masuta pentru laptop. Nu ca nu as avea dulap in apartament, dar daca pun eu toate hainele pe care le am, bietul Y va trebui sa se mute pe hol.
In timp ce montam „dulapul”, Y imi spune ca o sa ii vina in vizita niste prieteni. Foarte bine! Eee, primul care intre pe usa se uita la mine, eu ma uit la el si ne luam la salutat si vorbit si pupat (bisoux, cum fac francezii). Ceilalti se uitau la noi nedumeriti. Pana la urma Y ne intreaba de unde ne cunoastem si ii lamurim misterul: am vizitat si camera celuilalt tip, dar am refuzat oferta. Lui i-am spus ca era cam departe de serviciu (foarte adevarat), dar motivele reale au fost 2: camera nu avea geamuri si apartamentul nu era foarte curat. I-am lasat cu mancarea lor arabeasca si mi-am continuat treaba.
Pe la 22.30 am terminat cu totul si am decis sa profit si sa ma bag la somn. Am dormit 8 ore si jumatate. Oau! Abia astept week-endul. Pe langa aducerea mai multora din hainele mele (mi-am adus o singura pereche de blugi!!!), voi mai da o tura pe la Ikea si voi dormi. Singurul defect al camerei: e un pic cam frig pentru ca incalzirea e setata pentru toata cladirea. Dar, asa s-a calit otelul!!! O sa va onorez si cu poze curand.
Pana una, alta ma duc sa ma uit la Atomium ca se vede foarte bine de pe terasa mea imensa.

2 comentarii:

  1. Se spune că atunci când te muţi într-o casă nouă e bine să nu iei mătura cu tine, ci mai degrabă ea trebuie aruncată şi luată alta nouă. Asadar cumpara si o matura de la Ikea .

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnu', domnu', s-au inventat aspiratoarele!!! :)))))

    RăspundețiȘtergere