duminică, 20 martie 2011

Constatari

In ultimele saptamani am constatat tot felul de chestii marunte care nu pot fi extinse atat de mult incat sa devina postari de sine statatoare. Bine, povestea elasticelor de par cred ca dovedeste ca pot sa bat apa in piua pe cate cel putin o pagina, dar nu cred ca e cazul sa exagerez. Asa ca o sa le expun mai jos, cu liniuta, ordonat si organizat.
-          Daca nu mi-a placut cartea, acum trebuie sa invat... limbi straine. Asa ca, incepand de saptamana trecuta, de doua ori ma duc la franceza si o data la flamanda. Si nu, inca nu am facut fractura de limba. Dar sunt pe cale sa fac una de neuron. Noroc ca am doi si unul poate sa isi ia medical. Cu putin efort, pana la sfarsitul anului, o sa pot sa imi trec 4 limbi in CV. Si nu ma refer la efortul de a scrie efectiv in CV! Asa ca, va rog, cand ma mai vedeti pe mess (si nu sunt la serviciu), trimiteti-ma la invatat.
-          Primavara incepe sa isi arate fata pe aici. Asta inseamna ca intr-o saptamana nu mai ai 7 zile de nori si ploaie, ci doar maxim 4-5. Daca ai noroc, vezi soarele 6 zile din 7 si chiar ai nevoie de ochelari (nu de vedere!). Sa speram ca sunt foarte multi oameni norocosi in Belgia!
-          Cum au aparut primele raze de soare mai serioase si a disparut orice idee de zapada, femeile nebune de pe aici (mai ales araboaicele si negresele) au revenit la obiceiul foarte sanatos de a purta balerini/sandale fara sosete sau alte lucruri care sa asigure o temperatura potrivita piciorului. Zilele trecute chiar am observat o situatie paradoxala: mama purta cizme si fetita de vreo 5 ani purta sandale, fara sosete, dar avea o geaca groasa si esarfa la gat. Si ii curgea nasul. Oare de ce?
-          Pe aici conceptul de „scurtat blugii prea lungi” nu a fost popularizat indeajuns pentru ca la tot pasul intalnesti oameni care si-au cumparat asemenea obiecte de imbracaminte nu chiar potrtivite ca lungime. Nu ca ar avea oamenii picioare scurte, ci ca producatorii fac blugi prea lungi. Si metoda traditionala de adus blugii la dimensiunea ideala este sa ii calci in picioare si sa ii tarai pana cand se rod si nu mai atarna. Cel mai destept cedeaza!
-          Pe de o parte, e bine ca am multe haine. Pe de alta, e rau... Dureaza destul de mult pana strang destule vesminte de acelasi fel (albe, negre, colorate) ca sa umplu o masina. Asa ca, uneori, puloverul preferat ajunge sa zaca in cosul cu rufe murdare cate 10 zile pana i se aduna destule „surate” care sa faciliteze aducerea in stare de curatenie.
-          Locuiesc intr-o casa cu 3 etaje, fiecare din ele constituind un apartament. Dar casa e sistematizata de asa natura incat toate incaperile dau inspre hol. Adica, daca nu ar exista un elementar bun simt, as putea intra in baile, bucatariile si dormitoarele vecinilor. E un pic mai greu cu camerele si bucatariile pentru ca sunt legate intre ele, dar in baie nu ar fi probleme. Si reciproca e valabila, adica vecinii ar putea intra la noi. Eee, stau de 2 saptamani aici si inca nu mi-a furat/imprumutat nimeni samponul sau hartia igienica. Detalii si poze despre noua locuinta, intr-o postare viitoare.
Cam atata mi-am amintit pe moment. Daca ma mai izbeste ceva, o sa mai scriu, ca doar Internetul e nelimitat...

5 comentarii:

  1. Oamenii de pe acolo s-or fi certat cu ...croitorul. E bine ca nu sunt totusi certati cu frizerul .:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeee, am indoielile mele... Eu cred ca sunt certati cu multi reprezentanti ai unor meserii comune. :))) De fapt, ma scuzati, oamenii pe aici au "o minte deschisa". :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Certati cu frizerul sunt multi reprezentanti ai "sexului tare" aici, in Cipru. Imagine, cu pletele in vant(-ul care nu exista) la 40 de grade... Open mind, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea o descriere detaliata a reprezentantiilor "sexului tare" din Cipru. Nu de alta, dar am impresia ca unora le sta foarte bine cu pletele "in vant". :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa revin dupa o analiza detaliata. N-as vrea sa fiu subiectiva sau sa te induc in "oroare":))

    RăspundețiȘtergere