marți, 15 februarie 2011

Valentine’s Day

Nu, nu urmeaza ceva siropos despre cum sa dai bani pe ciocolata si inimioare de plus ca sa iti impresionezi partenerul, ci o descriere mai putin succinta a felului in care mi-am petrecut eu aceasta zi.
M-am trezit cu 15 minute mai devreme pentru ca intentia mea nobila era sa ajung la serviciu cu jumatate de ora inainte de prima intalnire a zilei, programata la 9 fix. Am reusit sa ma imbrac, sa ma machiez (oau!) si sa ies pe usa la 7.50, in conditiile in care de obicei parasesc apartamentul pe la 8.10. De ce atata efort? Pentru ca pe 14 februarie urma sa am nu una, ci 5 intalniri relativ importante. De afaceri, nu va lasati purtati de imaginatia voastra bolnava pe taramuri alunecacioase (stiu ca nu exista cuvantul!).
Dar pana sa ajung la tipii respectivi, a trebuit sa interactionez cu tramul bruxellez, care fix in aceasta dimineata a decis ca o sa intarzie. Si am asteptat vreo 20 de minute tramul, gandindu-ma ce alte variante am ca sa ajung macar la timp la birou. Pana la urma, impricinatul m-a onorat cu prezenta, dar mi-a mai oferit o surpriza oprindu-se fix cu o statie inaintea celei la care trebuia sa cobor eu si decretand ca el mai departe nu merge. Si uite asa a trebui sa mai pierd 5 minute mergand prin ploaie. Am ajuns doar cu 15 minute mai devreme si ma intreb ce s-ar fi intamplat daca plecam ca de obicei de acasa.
Cei 5 masculi, in ordinea aparitiei, au fost: directorul european al unei mari companii producatoare si distribuitoare de fructe si legume proaspete, dar si ambalate, directorul de marketing al unei companii care produce si vinde ceva gen Nesquick, directorul de marketing al unei companii care produce ambalaje pentru produse alimentare (gen TetraPak), un marketing manager de la o companie producatoare de bere si un fost marketing manager de la o mare companie producatoare de bauturi carbogazoase. Ideea era ca pe primul trebuia sa il impresionez cu calitatea celorlalti 4, lucru de altfel si reusit. Toti niste oameni interesanti cu care am avut mici discutii si mai interesante.
Am primit si cadouri astazi: niste mostre de bautura dinaia de ciocolata si niste conserve cu ananas. Excelent! Daca mai era si o lada de bere pe langa, ar fi fost perfect. Chiar ne gandeam sa punem la cale o schema si sa chemam la interviuri niste candidati care ar putea sa ne cadoriseasca cu chestii si mai interesante. Ne duce mintea la prostii!
In timp ce primul se conversa cu ceilalti 4, eu mi-am dat seama ca trebuia sa imi fac ceva planuri pentru diseara pentru ca A urma sa aiba prima lectie de pian la domiciliu, pe clavinova din dotare. Si observatorii nu au ce cauta in peisaj. Indecisa fiind, am spus ca o sa merg sa incerc sa imi fac abonament la cinema si poate chiar o sa vad un film. Lansand ideea si catre altii, am mai corupt 2 persoane (un tip si o tipa) sa ma insoteasca. Trebuia sa ne intalnim la 19.30 la cinema. Perfect!
Pe la 17.55 mi se parea ca nu o sa mai ajung nici macar la film pentru ca interviurile nu se terminasera. Dar, la 18.45 am reusit sa parasesc in tromba biroul, dupa ce m-am asigurat ca pretiosul nostru client a plecat 100% multumit. In tram se apropie de mine un pusti la vreo 10 ani si baga textul care a facut inconjurul Europei „S’il vous plait, madamme!”. Din reflex (avea o fata foarte familiara), ii raspund „Pleaca de aici!” si mi-am deconspirat nationalitatea. Mare greseala, pentru ca de micul cersetor am scapat, dar imediat s-a plantat pe scaunul din fata mea un pustan putin creol (maxim 23 de ani) care a incercat sa ma vrajeasca in... limba romana! Sa imi fie invatatura de minte sa nu mai scot un cuvintel in romana in mijloacele de transport in comun.
Am ajuns la cinema la timp cat sa imi fac abonamentul (cu o poza extrem de nereusita!) si sa ma intalnesc cu ceilalti 2. Greseala noastra, a fetelor, a fost ca l-am lasat pe el sa aleaga. Si ne-am trezit tarate la o comedie romantica, respectiv No strings attached. Pai mai omule, de Ziua Indragostitiilor, tu la asa ceva ne duci?! Dar, trebuie sa recunosc, a fost amuzant filmul. Chiar am ras!
Si uite asa, am avut inca o zi de Sfantul Valentin fara bombonele si inimioare de plus! Victorie!!!

2 comentarii:

  1. Mai da acolo ploua intruna,chiar si de Sfantul Valentin!Daca nu ar fi plouat pustanul "putin creol" avea probabil alta indeletnicire .

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha ha! Da, ploua aproape intotdeauna...

    RăspundețiȘtergere