marți, 1 februarie 2011

I did it!

De obicei nu folosesc englezisme in postari, dar de data asta chiar se potriveste. Dupa indelungi opinteli, pe data de 31 ianuarie 2011 mi-am mai creat un blog. Acesta o sa fie doar in limba engleza si o sa cuprinda doar povestiri (scurte sau lungi) de fictiune. Scopul e sa invat sa ma exprim la fel de bine si in engleza! Si sa vad daca scrierile mele ar putea prinde la un public mai "international".
Si, pe data de 01 februarie am reusit sa si public ceva acolo. Acum sper sa ma si tin de treaba.
Daca cititi si gasiti greseli, simtiti-va liberi sa ma anuntati. Chiar va rog. Pentru ca sunt constienta ca nu stapanesc limba engleza la fel de bine ca pe cea romana. Si stiu ca pana o sa ajung sa scriu ceva in engleza la nivelul lui "Ai, amore!" o sa mai dureze. Dar, trebuia sa incep si eu de undeva!
A, nu va speriati, la prezentul blog nu renunt. Asta e diferit pentru ca are concept de jurnal...
Spor la citit!

Edit: noul blog il gasiti aici http://mironamitache.blogspot.com/.

3 comentarii:

  1. Eu cu engleza stau "cam prost", prin scolile pe unde am trecut era "musai " sa inveti franceza, asa ca de la gradinita(pe bune ) am inceput cu franceza.
    Fara dictionar ,nu ma bag la engleza :))

    P.S. bafta !
    In dictionar: bafta , noroc = good luck !

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc! poate imi dai si mie niste lectii de franceza?! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Prin corespondenta,invatamant la distanta:)

    RăspundețiȘtergere