vineri, 18 februarie 2011

Top Gun

Film de referinta in cinematografia americana contemporana, Top Gun reprezinta un etalon al filmelor... bla, bla. Nici eu nu cred asta! Dar sa incepem cu inceputul , varianta mea.
Cand a aparut capodopera asta inestimabila eram cam pitica (nu mai stiu exact cati ani aveam), locuiam cu bunica si parintii ne-au adus un video si casete. Dar cel mai tare m-a marcat „derulatorul de casete”, un dispozitiv sub forma de Ferrari, bineinteles ca rosu.  Printre multele filme „bune” care se vehiculau pe video atunci, am beneficiat si de Top Gun. Imi amintesc ca l-am vazut de vreo 7-8 ori, in tot atatea zile si ca eram fascinata de avioane. Atunci am decis ca vreau sa ma fac ofitereasa. Vis implinit! Dupa o asemenea cura, stiam replicile pe de rost. Bine ca le-am uitat intre timp!
Dupa vreo cativa ani, cand am ajuns in adolescenta (liceu, facultate), am mai revazut filmul de vreo 2 ori. Nu m-a mai impresionat la fel de tare, dar atentia mi-a fost acaparata de junele Tom Cruise care a devenit febletea mea. Bine ca mi-a trecut si asta!
Zilele trecute, in lipsa de ceva comedii romantice piratate, am pus la descarcat FILMUL. Ma gandeam eu ca o sa il privesc cu alti ochi, dar nici chiar sa fiu atat de carotasa nu ma asteptam. Pai sa vedem... Din toate simularile alea cu avioane nu prea intelegi nimic, ca pe dinafara sunt toate la fel si nu stii in care e Ice sau in care e Maverick. Kelly McGillis mi s-a parut prea batrana pentru el si prost machiata. La un moment dat, rujul ii arata ca o pelicula de plastic lipita pe buze. Plus ca a purtat acelasi ruj tot filmul! De neconceput! Iar domnii Tom Cruise si Val Kilmer nu erau bronzati uniform, mai ales sub axila fiind neatinsi de razele soarelui.
Bine, per ansamblu, tot mi-a placut. La varsta asta am apreciat mai ales alaturarea celor doi masculi amintiti mai sus, la bustul gol, in acelasi cadru. Asta da imagine pitoreasca!

2 comentarii:

  1. Televiziunea naţională din China a fost ironizată tot de utilizatorii de internet care au remarcat faptul că un reportaj despre manevrele aviaţiei chineze, prezentat de acest post, conţineau imagini extrase din filmul american "Top Gun".

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Pai numai in China se putea una ca asta! Bine ca nu a fost in Romania...

    RăspundețiȘtergere