miercuri, 13 iulie 2011

Versatilitate

Ca tot am bantuit recent prin magazine, mi-am mai imbunatatit si eu cultura in ale retail-ului. Adica am aflat ca manechinii aia imbracati din cap pana in picioare sau tinutele complete lipite de cate un perete, prin magazinele care isi permit sa aiba o persoana care sa se ocupe de partea visuala, sunt menite sa ajute clientul in a se decide si a-si cumpara o tinuta completa.
Recunosc ca, pana acum, nu mi-a dat prin cap nici macar o data sa imi cumpar toate piesele afisate intr-o „tinuta”. Am alte preferinte legate de haine. De cele mai multe ori alea obiecte care pot fi purtate la mai multe tipuri de tinute (mai business, mai casual etc) si nu ma intereseaza sa fiu imbracata in acelasi brand de sus pana jos. Deci, sunt o ciudata care nu intelege „industria fashion”.
Apetenta mea pentru versatilitate loveste si mai puternic in cazul pieselor de mobilier. De exemplu, canapeaua lui M, care a revenit in posesia mea, este de fapt si de drept un coltar compus din doua bucati. Cum nu se potrivea nici cum in pozitia in care putea sa stea ca ceea ce este, am decis disecarea sa si recompunerea coltului. (O sa pun si poze, curand, nu mai sariti cu gura!)
O alta idee creata este legata de transformarea a doua noptiere intr-o etajera. Am gasit solutia asta dupa ce am analizat in fel si chip oferta de la Ikea in cautarea unei etajere din lemn masiv de o anumita inaltime. Si cum ei nu aveau, m-am reorientat.
Tot in categoria asta intra si cuptorul cu microunde convertit in bancheta, masa de calcat si, mai nou, suport pentru masina de cusut.
Dar, cel mai mult si mai mult imi place versatilitatea cuvintelor. Cred ca ati observat ca imi place sa personalizez obiecte si sa folosesc unele cuvinte mai deosebite in alt sens decat cel principal pe care il au.
Ca sa inchei apoteotic: sunt fan versatilitate si orice obiect/cuvand poate avea dubla utilizare. Nu anuntati Politia, nu vorbim de arme cu dubla utilizare! Desi, dupa cum imi explica „un mare clasic in viata”, cica cu un ziar bine impaturit poti omori un om...

2 comentarii: