miercuri, 6 iulie 2011

Avem pisica!

Pentru acuratetea exprimarii, ar trebui sa spun ca avem pisica pentru 2-3 saptamani. Dar nu dam examen la gramatica, asa ca sarim peste detalii.
Ideea e ca marti, a sasea zi de ciresar, anno domini 2011, fostul coleg de facultate BD ne-a facut un „cadou temporar”, adica monstrul din dotarea familiei sale. Si a venit omul inarmat cu arme si bagaje, adica mancare uscata, mancare uda, recipiente, tavita pentru nisip care aduce a cusco-casuta, sac cu nisip si... pisica bine incuiata in cusculia ei. Contact cu animalul eu am mai avut de vreo 3 ori, dar nu cred ca se astepta ea sa ajunga pe mana mea. Ca daca ar fi prevazut asta, poate s-ar fi purtat mai frumos.
Cum de a fost abandonata mata la noi? Pai animalei nu ii place sa stea singura acasa sau la adapost. Dupa astfel de traumatisme psihologice, dezvolda simptoame anxiaso-nebunatice. Asa ca am fost intrebate daca nu vrem sa o gazduim pe perioada concediului familiei stapanitoare. Eu chiar simteam lipsa unui animalut misunator prin casa, AM a acceptat mai mult din curiozitate ca sa vada cum e, asa ca ne-am pricopsit cu toate obiectele descrise mai sus si cu subiectul postarii.
Paranteza: acum umflata de mata e bine intinsa pe masa si se uita la mine cum scriu. Cred ca o sa se intoarca o razgaiata la casa ei.
Ieri, cat BD a stat sa imi dea sfaturile utile pentru ingrijirea ei, Leelou (asa o cheama) a bantuit putin prin casa, a adulmecat, dar nu cred ca si-a dat seama ca o sa ramana aici. Cand am ramas numai noi doua a inceput show-ul, ce-i drept nu prea pacatos si romanul ala cu nume de spaniol capatuit nu era in zona. Am incercat si eu sa fraternizez cu ea si m-am ales cu 2 zgarieturi. Oricum, si-a petrecut primele 12 ore in casa noastra mai mult ascunsa pe dupa fotolii. Am reusit sa o momesc afara cu ceva mancare... Constat ca azi in timpul zilei, cat a fost cu AM acasa, a mai prins curaj. Atat de mult ca acum troneaza pe masa. Dintre noi doua a decis ca pe ea o place mai mult. Sunt geloasa!
Cum mi-am dat seama ca pe mine ma place mai putin? Pai cand vreau sa ma apropii de ea, adica sa o mangai, scoate ghearele si da cu labutele de parca ar vrea sa se apere, isi bate coada de podea si mai si face chhhhh cand ma vede. Cred ca am tras concluzia logica.
Cred ca o sa o ignor pana cand decide de una singura ca e cazul sa ne imprietenim. Daca o sa decida asta vreodata... Poate o sa ma urasca tot restul vietii ei...

6 comentarii:

  1. Daca o pisica toarce, nu inseamna intotdeauna ca se simte bine. Ele torc si cand le este frica sau sunt ranite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Las-o-n banii ei! Cand o sa aiba incredere, o sa vina sa te miroasa, o sa-ti dea tarcoale, poate o sa si doarma cu tine... Pentru matze, schimbarea mediului e traumatizanta, asa ca da-i timp sa se obisnuiasca. Başca ca-i este dor de stapan (chiar daca nu se vede)
    Semnat, o pisicara cu vechime :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @florentin: aia cu torsul o stiam si eu... dar eu nu vreau sa toarca. m-as multumi si numai sa nu mai faca chhhhhh la mine. :(
    @miki: mersi, doamna pisicara cu state vechi. o sa o las sa se acomodeze si sper sa se simta cat de cat bine. oricum a mi bine decat singura acasa sau pe la pensiune. ar trebui sa fie recunoscatoare! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirona, ma faci sa rad: pisica recunoscatoare! Hahaha! N-ai sa vezi in veci! Matzele is fiinte conjucturale, carora nu le pasa de sensibilitatile humanoizilor pe care-i tolereaza in preajma :D
    Chhhh-ul ala (de fapt, te scuipa) e semn clar ca deocamdata nu te place. Zi si tu: iaca scartz! indura pana-ti vine stapanu. Oricum faptul ca s-a latzit pe masa inseamna ca e ceva mai relaxata

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) ha ha! a devenit mai prietenoasa. nu cu mult, dar observam o schimbare. ieri m-a lasat sa pun mana pe ea pentru 20 de secunde. :)))

    RăspundețiȘtergere